Sunday, January 23, 2011

haiwan peliharaan

bila cerita pasal haiwan peliharaan nie aku memang suka membela macam2 haiwan
haiwan yang sebelum nie aku bela ayam n ikan
baru je td aku beli seekor kura2,comel sgt kura2 aku itu
sebelum gi kelas aku akan bg kura2 aku nie makan makanan ikan

aku namakan kura2 aku namanye MALAYSIA
kadang2 kura2 nie sensetif sikit
bg makan banyak taknak makan kena bg cukup2
so aku tunjukan gambar kura2 aku
hehehe
 nie tempat tinggal MALAYSIA



MALAYSIA walking at floor




malaysia masih kecik lg



nie dia MALAYSIA

Wednesday, December 29, 2010

TaHnIaH PaSuKaN BoLa SePak MALAYSIA

Semalam hari bersejarah buat pasukan bola sepak MALAYSIA 
kerana berjaya merangkul kejuaraan AFF kali ini
paling penting ialah semangat yg ditunjukkan 
pantang maut sebelum ajal
tak kan hilang harimau malaya di muka bumi

moga2 dengan kejuaraan ini membolehkan malaysia merangkul piala asia

majulah sukan utk negara 

kat sini ada gambar ketika gi tgk bola kat stadium 











 

Thursday, December 23, 2010

GO MALAYSIA GO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ahad akan ke stadium utk menyaksikan perlawanan bola antara malaysia lawan indonesia
tp tgh terpikir mcm ner nak ke sana dgn senang tanpa jem
hehehe
sememangnye ini lah semagat malaysia yg ingin di tunjukan
kami

Thursday, December 16, 2010

HOLIDAY NAK ABIS

naik belajar balik 20hb nie
so ready utk yg terbaik sem nie
hehehe
cuti yg happening sampai langkawi berjalan
tq tu my uncle and my anty bring me.
hehehe

so besok gi melaka
n last holiday